Pages

Monday, September 15, 2008

Assalamualaikum


Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani
Syukur saya ucapkan kepada ALLAH kerana dengan rahmat dan keizinaNya hari ni telah bermulalah perjuangan dakwah saya melalui tulisan pula. semoga dengan kehadiran blog saya ini akan dapat menceriakan lagi perjalanan dakwah para da'e dan dapat menambahkan ilmu sesama kita.
terima kasih juga yang tak terhingga kepada shabat-sahabat seperjuangan yang mencadangkan penglibatan saya dalam blog ini dan yang bersama-sama saya untuk menyiapkan blog ini.
kerana islam kita berkumpul dan kerana islamlah kita bersama-sama berjuang untuk menjadi yang terbaik semasa berhadapan dengan ALLAH di hari perhitungan nanti..
moga usaha kita yang sedikit ini mendapat pulangan yang besar diakhirat kelak.
WALLAHUALAM

0 comments: