Pages

Tuesday, October 28, 2008

Terima Kasih ALLAH

Assalamualaikum..

Alhamdulillah syukur kepada Allah kerana memberi saya waktu untuk update blog saya ni. Agak lama jugak saya tinggalkan blog ini atas dasar memberikan tumpuan waktu sepenuhnya untuk garak kerja akademik. Maklumlah sebagai seorang student final year, banyak projek yang perlu diselesaikan sebelum bergelar siswazah.

InsyaAllah selepas ini saya akan sentiasa update artikel didalam blog saya ni untuk santapan rohani kita bersama. Apa yang saya harapkan ialah moga-moga Allah berada disamping saya untuk terus berkhidmat dengan agamaNya.

Dan seterusnya kepada sahabat seperjuangan yang sentiasa mendorong saya agar sentiasa berada diatas jalan yang benar, insyaAllah segala kudrat yang ada diberikan oleh Allah ini akan sentiasa saya gunakan untuk Islam.

Akhir sekali walaupun dimana kita berada, tanggungjawab dakwah yang diamanahkan ini perlu sentiasa kekal dibawa dan dilaksanakan secara istiqamah dan penuk tawaddu' kepada ALLAH.

Semoga Allah Memberkati Kita Semua.

Takbir!!!

0 comments: